25 jaar lid

6 maart 2024.

Tijdens de jaarvergadering kregen Mw. Derks-van Delst en Joke van Lanen een bloemetje vanwege het feit dat zij 25 jaar lid zijn van Groei & Bloei afdeling Maashorst.

Van harte gefeliciteerd.

25 jaar lid

1 maart 2023
Tijdens de drukbezochte  jaarvergadering zijn enkele leden in het zonnetje gezet vanwege hun 25-jarige jubileum.
Mieke Verbruggen , Erna Biemans, Harrie Tielemans. Petra Zegers is dit jaar ook 25 jaar lid. Zij was verhinderd. Aan Petra is thuis een bloemetje overhandigd.

Gefeliciteerd

50 jaar lid en 25 jaar lid

22 maart 2022.

Tijdens de jaarvergadering waren er 5 jubilarissen:
Mevr. van Boxel is 50 jaar lid van Groei & Bloei Uden, zij kon niet op de jaarvergadering aanwezig zijn maar met dit jubileum heeft zij thuis een mooie bos bloemen ontvangen.

Geertje Zegers, Annemarie Ruijs, Anouschka Rovers en Marijke Broodbakker zijn 25 jaar lid en en ook zij kregen zij een mooie bos bloemen aangeboden. Marijke heeft de bos bloemen thuis mogen ontvangen.
Allen van harte gefeliciteerd

44 jaar lid van Groei & Bloei.

26 februari 2019

Dhr. en mw. Cooijmans werden in het zonnetje gezet omdat al 44 jaar enthousiast en actief lid zijn van de vereniging Groei & Bloei. Eerst bij afdeling Veghel en nu aleer een aantal jaren bij afdeling Uden.

Dat we jullie nog vaak mogen zien bij een van de activiteiten. Gefeliciteerd.

50 jaar lid van Groei & Bloei afdeling Uden

Toon van de Schans werd gehuldigd tijdens jaarvergadering op 27 februari 2018. Hij ontving een oorkonde en een prachtige bos bloemen

.

Jan de Vin kreeg mooie bloemen en de oorkonde op een later tijdstip uitgereikt door de voorzitter bij hem thuis.

Gefeliciteerd.

25 jaar lid van Groei&Bloei afdeling Uden

21 februari 2017.

Roos van Dijk en Riet van Lankveld werden tijdens de jaarvergadering gefeliciteerd met hun 25 jarig jubileum bij Groei & Bloei afdeling Uden en kregen een prachtige bos bloemen.