Zuid Nederlandse Kampioenschappen Bloemschikken, 5 november

zie album

Meer info bij:
Facebook ZNK Bloemschikken

Ook dit jaar deden weer enthousiaste bloemschikkers van onze afdeling mee aan de bloemschikwedstrijd.
Voor leden was dit een mooie gelegenheid om de ZKNB te bezoeken en de vele creaties, tijdens het bloemschikken, te bekijken.

’s Middags kon je de arrangementen van alle deelnemers bewonderen, de 'Creatief met natuur' markt bezoeken en de loterij.

Dit jaar werden de deelnemers uitgedaagd om de grenzen van bloemschikken te verleggen en unieke creaties te maken. Ze werden aangemoedigd om traditionele technieken te combineren met innovatieve ideeën om zo arrangementen te creëren die de schoonheid van bloemen op een geheel nieuwe manier presenteren.

De dames van onze afdeling hadden een leuke dag gehad. Met hun creativiteit, inspiratie en de technische now how hadden ze prachtige stukken gemaakt.

Petra had een 2e prijs gewonnen, Anne-Marie een 3e prijs, Lieke een 5e prijs, Geertje een 6e prijs en Maria had een 5e prijs.

Van harte gefeliciteerd allemaal.