Tuinreis naar Bloemenpark Keukenhof, 6 april

GEANNULEERD VANWEGE TE WEINIG AANMELDINGEN

wanneer:    zaterdag 6 april
kosten:       € 65,00 per lid, incl. inwonende gezinsleden.
                     € 75,00 voor niet-leden
                     inclusief busreis, entree en diner
vertrek:       08.00 uur vanaf Losplaats 2  in Uden (nabij Jumbo)
                     terugkomst circa 20.45 uur

opgave:      uiterlijk 29 maart, via het mailadres: info(at)maashorst.groei.nl
                     ovv: 'Tuinreis’, uw voor- en achternaam en het aantal personen

graag direct het bedrag overmaken
                    uw aanmelding is pas definitief als u het bedrag over heeft gemaakt aan 'Groei en Bloei Maashorst'
                    rekeningnummer NL 21 RABO 0151 9916 93

u ontvangt geen bevestiging van uw aanmelding per mail

• Na het bezoeken van de Keukenhof hebben we een afscheidsdiner bij Het Witte Huis in Zeeland.
  • Voor een lunch tussen de middag dient u zelf te zorgen.

Keukenhof opende haar deuren in 1950 en is sindsdien uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen dat al generaties lang de harten steelt.

Bloemenpark De Keukenhof is voor iedereen bekend als het park waar de vele miljoenen voorjaarsbollen worden tentoongesteld. Vele kleuren domineren het prachtige wandelpark.
Tussen 4 - 9 april is er een rozenshow in het Oranje Nassau Paviljoen. Tevens heeft de Keukenhof een samenwerking met het Museum Kröller-Müller en 25 kunstenaars die beeldhouwwerken en kunstobjeckten exposeren.

Ga mee met een gezellig dagje uit.