Even voorstellen

Maart 2023

Mijn naam is Gert-Jan Schonenberg en samen met Marianne Timmers hebben we 4 kinderen. Inmiddels zo’n 30 jaar geleden zijn we een boomkwekerij/hoveniersbedrijf gestart Wat inmiddels is uitgegroeid tot een mooie kwekerij met een plantencentrum. Hier leveren en kweken we met een 6-tal vaste medewerkers de mooiste tuinplanten. Zowel aan de hovenier als aan de particulier.

Al een aantal jaren zit ik in het bestuur van Groei & Bloei. Afgelopen jaarvergadering heb ik de voorzittershamer over mogen nemen van Nico Rovers Uiteraard wil ik Nico nogmaals bedanken voor zijn inzet voor Groei & Bloei Uden. En kunnen we voor raad en daad nog altijd bij Nico terecht. Samen met een mooi bestuur weet ik zeker dat we een kleurrijke periode tegemoet gaan.
Gauw tot ziens op een van onze mooie evenementen.
Met vriendelijke groet, Gert-Jan Schonenberg

Als nieuw bestuurslid van afdeling Uden, wil ik me graag aan jullie voorstellen: Hallo, mijn naam is Margot van Rens.
Ik ben woonachtig in het centrum van Uden. Daar woon ik met mijn man en onze kinderen. We hebben, voor het centrum, een grote tuin en ik heb sinds 5 jaar ook een nieuwe passie, het hebben van een kleine moestuin aan huis. Ik wil mensen graag zoveel mogelijk laten genieten van de natuur, nu en in de toekomst. De tuin leert me veel over hoe de natuur werkt, hoe belangrijk biodiversiteit is en hoezeer het klimaat al verandert.
Ik heb altijd al interesse gehad in tuinieren en sinds 17 jaar heb ik mijn eigen bedrijf, Liv-in Liv-out. Ik maak ontwerpen en beplantingsplannen voor tuinen en ontwerp groen decoraties voor bedrijven en particulieren. Ik ben sinds een jaar weer lid bij Groei & Bloei. Ik wilde graag kijken en ontdekken wat deze vereniging doet op het gebied van groen en kijken of ik daarmee mijn horizon kan verbreden op het gebied van alles wat groeit en bloeit. Ik ben gevraagd voor het bestuur, om een ondersteunende rol te spelen. Dus ben nog een beetje zoekende. De inzet en toewijding van het bestuur, om de vereniging te laten groeien en de leden trots te maken omdat ze hier onderdeel van mogen zijn, spreekt me erg aan.

Ik hoop dat ik, op deze plek, iets voor jullie kan betekenen. Hopelijk zien we elkaar op een van onze activiteiten.
Een groene groet, Graag een keer tot ziens.
Margot van Rens

Ik ben Antoon van Beusekom van beroep boekhouder, vandaar dat ik het penningmeesterschap dus ook op mij wil nemen.
Ben in het bezit van een eigen boekhoudkantoor en doe jaarlijkse vele belastingaangiften voor particulieren en bedrijven. En dat al sinds 1 januari 1989. Ben getrouwd en wij hebben een dochter. Mijn vrouw is al sinds 1989 lid van Groei & Bloei en wij hebben al heel wat tuinreizen meegemaakt om inspiratie op te doen voor onze Landschapstuin. Onze grootste hobby is dus ook onze landschapstuin van ruim 2 hectare. Samen met enkele vrijwilligers lukt het ons aardig om dit landschap aantrekkelijk te maken en te houden voor de bezoekers. Rondleidingen en opentuinendagen zijn vaak een kroon op ons werk. En daar genieten wij dan ook van.

Graag een keer tot ziens.
Antoon van Beusekom