Kerstdemonstratie, 11 december

Wanneer:       maandag 11 december 2023
Locatie:          Nia Domo, Sint Agathaplein 6 in Boekel
Tijd:                 19.30 uur
Kosten:          € 5,00 voor leden (met ledenpas)
                        € 10,00 voor niet-leden

Wilt u inspiratie voor het maken van een mooi bloemstuk voor de Kerst? Houdt u van bloemen en/of bloemschikken?  U wilt gewoon genieten en wellicht een prachtig bloemstuk winnen?  Dan bent u van harte welkom op onze Kerstdemonstratie.

Wie is Ina Doornbos? Zij vertelt:
'In 2007 ben ik begonnen met bloemschikken bij Groei & Bloei Helmond.
Ik heb vanaf het begin meegedaan met de ZNK en NK Bloemschikken die georganiseerd worden door Groei & Bloei. Zowel in 2019 als in 2022 had ik de eerste prijs bij het ZNKB/semiprofs, waarbij ik in 2022 een Golden Ticket kreeg. Op 25 juni jongstleden vond de wedstrijd plaats voor de landelijke Golden Ticket winnaars tijdens het Appeltern Plantenfestijn. Deze wedstrijd heb ik gewonnen.
Sinds 2018 geef ik les in bloemschikken voor Groei & Bloei Helmond e.o. en vanaf 2021 ook voor Groei & Bloei Eindhoven-de Kempen. En nu dus een demonstratie voor Groei & Bloei Maashorst op 11 december as. Ik heb er zin in!
Ik zie u graag op de kerstdemonstratie'.
Ina Doornbos

Ina Doornbos had met haar demonstratie bloemschikken voor de Kerst tien heel verschillende creaties gemaakt. Kleine en grote, kleurrijk en ingetogen. De gelukkigen van de loterij hadden moeite om te kiezen, ze waren allemaal prachtig.

In het 'Fotoalbum' meerdere albums met foto's.

In het Groei & Bloei magazine van december 2023 staat een mooi artikel over Ina Doornbos.
Dit naar aanleiding van het Plantenfestijn op Appeltern waar de bloemschikwedstrijden plaatsvonden en Ina Doornbos de Golden Ticket won.