Najaarsruilbeurs, 16 september

tijd:             10.00 - 12.00 uur
locatie:       bij Jos en Corry Verwegen,
                    Oosterheidestraat 7a in Volkel
voor wie:    leden en introducés.

Leden van Groei & Bloei gooien geen planten weg, maar maken anderen daar blij mee! Soms heb je planten in je tuin die wat enthousiaster groeien dan de planning is. Of je wilt een gedeelte van je tuin opnieuw inrichten en sommige planten passen niet meer in het nieuwe plaatje.

Je stekt of zaait graag nieuwe planten of je hebt zaden verzamelt. Deze ochtend is de ideale gelegenheid om ze te delen. Een praatje maken met andere tuinliefhebbers en je kennis delen met een kop kofiie / thee.

Op deze plantenruilbeurs staan lege kratten. Deze kunt u gebruiken om uw geruilde planten in te bewaren. Het is niet de bedoeling dat andere leden planten uit deze kratten halen. Graag deze nieuwe ‘werkwijze’ respecteren!

In het fotoalbum meer foto's